Vistas de página en total

Gazte euskera

2010-11-18

NIRE ETXETXOA

Txkia nintzela, gurasoek langundu zidaten etxetxo hau egiten. Orain berrogeita hamar urte ditut eta, noski, oso gutxitan erabiltzen dut, baina gaur, bai, gaur erabili behar izan dut. Gaur bolatxo zoragarri eta lagungarri honetan ezkuta egin naiz. Badakizue zergatik? Nire alabak 7 urte ditu eta etxetxoa konpondu nahi du, bera eta bere laguank joateko. Oso zaila zen etxetxo hori konpontzea, zeren egurra oso zarrak zeuden, metala herdoilduta zegoen, puskatuta zeuden pieza gauza batzuk... Hurrengo egunean nira alabak galdetu zidan bukatuta zegoen. Nik erantzun nion: oraindik ez, egurrak, metalak erosi behar ditut. Egurrak eta metalak erosi eta gero, nire alaba etxora iristean, hasi nintzen etxetxoa konpontzen. Bukatzean nire alabak esan zidan: - Ze etxetxo hain polita, aita! - Eskerrik asko erantzun nion- Nire alaba igo zenean hasi zaen kexaka eta protestaka, barrukoa gustatzen ez zitzaion eta. Nik, orduan, azaldu nion ez zegoela bukatuta. Eta bera, oso haserre, joan zen. Gauzak erosi eta gero, etxetxora bueltatu nintzen. Barrura sartu nintzen eta nire alabak esan zidan: - Gauza guzti horiek erosi dituzu ze guai. Eta hortik haurrera nire alaba eta ni ezgunuen berriro eztabaidatu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario